Aflate în continuă transformare și adaptare la noile realități, bibliotecile publice se reinventează permanent, menținând echilibrul între cunoașterea asimilată prin lectură și accesul la noile tehnologii. Dincolo de toate acestea însă rămâne legătura puternică între Bibliotecă și Comunitate, una fără cealaltă pierzându-și rațiunea de a exista, pe de o parte, accesul la cunoaștere, pe de altă parte.
Biblioteca și Comunitatea sunt strâns legate, se definesc reciproc și se remodelează fiecare în funcție de nevoile celeilalte. Din acest motiv, tema Conferinței de primăvară este una care aduce cele două entități față în față, în speranța că echilibrul dintre nevoile Comunității și puterea Bibliotecii de a răspunde acestora nu este unul fragil, dar în același timp, poate fi întărit.
Vă invităm la Conferința de primăvară pentru a discuta, a analiza și a găsi soluțiile cele mai bune pentru Biblioteci, dar și pentru Comunități. Vă rugăm să confirmați participarea la Conferință prin completarea formularului de înscriere disponibil la link-ul de mai jos, până la data de 10 mai 2024.
Programul Conferinței va fi definitivat și transmis participanților după primirea formularelor de înscriere.
Referitor la lucrările prezentate, vă rugăm ca acestea să fie adecvate temei conferinței, iar susținerea în plen să se încadreze în maximum 10 minute.
Taxa de participare la Conferință este de 450 lei/participant și se va achita în contul ANBPR până cel târziu la data înscrierii.
Datele de facturare pentru ANBPR:
Adresa: Str. Tudor Arghezi Nr. 30,
Sector 2, București;
Cod fiscal: 7137332;
Cod IBAN: RO33CECEB50343RON0650133
Deschis la: CEC Sector 5.
Datele pentru achiziția din SICAP vă vor fi transmise în timp util. În urma achiziției de pe SICAP, se va solicita factura de la ANBPR.
În formularul de înscriere se va încărca o copie a ordinului de plată sau a extrasului de cont pentru achitarea taxei de participare. Se va lua în considerare doar înscrierea însoțită de dovada achitării taxei.
Cheltuielile privind transportul și cazarea revin participanților, instituții publice sau persoane neafiliate unei instituții.
Detalii despre recomandări de cazare se regăsesc în anexa invitației.
(3 nopți – intrare în 28 mai - plecare în 31 mai la prânz)
(aflat la distanță de aprox. 200 de m de Biblioteca Județeană, cca 3 minute de mers pe jos)
Date de contact:Telefon: 0365 730 003; 0770 696 197; 0365 730 262
[email protected] Piața Victoriei, nr. 28-30
Au fost rezervate pentru Conferința ANBPR:
Tarifele sunt exprimate în lei și includ mic dejun, WIFI gratuit, TVA, 35 locuri de parcare gratuită!
Rezervarea este valabilă până în data de 15 mai!
De preferat să se facă prin email!
Plata se poate și la recepție, dar și prin achiziție electronică. Anunțați modalitatea de plată în momentul rezervării.
https://continental-forum-tirgu-mures.continentalhotels.ro/
(aflat la distanță de aprox. 800 de m de Biblioteca Județeană, cca 12 minute de mers pe jos)
Date de contact:
Telefon: 0372 658 800
[email protected] Piața Teatrului, nr. 5-6
Au fost rezervate pentru Conferința ANBPR:
Tarifele sunt exprimate în lei și includ mic dejun, wifi gratuit, TVA
Taxa de parcare – 20 lei / noapte / autoturism
Rezervarea este valabilă până în data de 15 mai!
Pentru orice informații suplimentare:Biblioteca Județeană Mureș:
Monica Avram – [email protected] , tel. +40 744 972 040 sau 0265 262 634
ANBPR:
Ioana Crihană - [email protected] , tel. +40 758 220 291
Alte detalii:
Pentru orice alte întrebări legate de șederea Dumneavoastră la Târgu Mureș (în afara programului Conferinței sau pentru informații legate de mijloace interne de transport, program autogări / gări / etc.) – persoană de contact:
Valentin Zogorean - +40 745 510 974 sau +40 728 193 766
Vă așteptăm cu drag la Târgu Mureș!
Director Biblioteca Județeană Mureș,
Monica AVRAM
Președinte ANBPR,
Dragoș Adrian NEAGU
Aici vom posta imagini de la evenimentele care vor avea loc în decursul celor 3 zile de conferință.